Det var mycket enklare att äta på restaurang innan...

Nils njuter av den lite mera behagliga sommartemperaturen som har varit närvarande de senaste dagarna. 
 
Nils har haft sin kusin Ida på besök under några dagar. Verkar som han vill visa upp sina brudar.
 
Äntligen passar dinosauriekostymen som Nils fick av Alice när han föddes. Den är lite varm nu, men i höst så blir det monsterparty.
 
 
Det var mycket enklare att äta på restaurang innan Nils föddes. Nu är det så mycket att tänka på, se till att han inte trillar ur stolen, inte slår ner massa glas och tallrikar. Dessutom vill man ju att han skall störa andra gäster så lite som möjligt så man gör allt för att hålla uppe hans humör. Idag var vi och åt på en restaurang i Jönköping och man kan helt enkelt inte slappna av tillräckligt mycket ännu för att kunna njuta av det till fullo. 
 
Fullt ös. Som den någt tankspridda pappan jag är så hade jag glömt leksak till Nils. En bok var allt jag fått med mig, så det blev rikligt massakrerad. 
 
Moster Susanne, Jonas och Kusin Ida var också med.
 
Alla är samlade och ser på avslutningen av Lotta på Liseberg, förutom jag som sitter och bloggar. 
 
Till sist, min inlägg om de stora trätomålen kring bebisar och barn har varit de mest populära. Till exempel har det handlar om amning, matning, varma bilar och olika utvecklingsfaser. Jag tänker fortsätta att skriva sådant som rör sig i mitt huvud samtidigt som jag speglar vardagen. Har du något du tycker jag bör ta upp på bloggen så skriv gärna en rad till mig i kommentarsfältet och föreslå något. Eller så kan du skicka ett mail till [email protected]
 
 
 
 

Kommentera här: