Farfar på besök och helgen i Rimforsa

I onsdags var Nils farfar och hälsade på. Han fick snält följa med till BVC på 10-månaders kontroll. Det såg bra ut förutom det att jag tycker han är och river i ögon och öron hela tiden, ja Nils alltså, inte farfar. Vi hann inte med att göra så mycket eftersom dagarna lätt springer iväg fort. Men ett par fikastunder och lite lek hann vi i alla fall med. 
 
I helgen som passerade var vi på besök hos släkten i Rimforsa. Tyvärr har jag inte tagit några bilder, fråga mig inte varför. Så jag tänkte återkomma med detta (troligtivs har någon annan bilder). Men Nils badade i alla fall balja och träffade sina kusiner som han tycker så om att leka med. Nils mormor var barnvakt en stund så jag och Helena kuna åka med ut och fiska. För mig gick det inget vidare men Helena drog upp sin första abborre. En stolt och präktig sådan på en runda slängar 3 hekto, ja abborren alltså, inte Helena. 
 
Idag har det regnat hela dagen och vi har varit och lånat böcker på biblioteket. Bibliotek är så himla bra. Men ännu har vi inte läst några så återkommer om det. 
 
Farfar matar Nils med fjärrkontroll. 
 
 
 

Kommentera här: